KALENDARZ I LISTA ZADAŃ


Tworzenie pozycji czynności do wykonania
Zadania można porządkować i nadawać im priorytety, tworząc pozycje osobistych czynności do wykonania.

Wykonaj następujące kroki, aby dodać pozycję osobistej czynności do wykonania.

1. Kliknij opcję Nowa czynność do wykonania znajdującą się nad listą czynności do wykonania.

2. Wpisz krótki opis w polu Temat.

3. (Opcjonalne) Wykonaj jedną z czynności:

4. Kliknij opcję Zapisz i zamknij.

Uwaga: Po zapisaniu elementu listy zadań nie można wprowadzić zmian dotyczących powtarzalności tego elementu. Można zamiast tego skopiować pozycję do innej pozycji czynności do wykonania poprzez wybranie jej na liście czynności do wykonania i kliknięcie opcji Kopiuj do nowej > Czynność do wykonania. Następnie można określić, czy pozycja nowej czynności do wykonania ma być powtarzana.

Wskazówka: Aby utworzyć pozycję czynności do wykonania z wiadomości e-mail, należy wybrać wiadomość, kliknąć opcję Więcej znajdującą się nad listą wiadomości, a następnie kliknąć opcję Kopiuj do nowego elementu > Nowa czynność do wykonania. Aby utworzyć pozycję czynności do wykonania z pozycji kalendarza, należy wybrać pozycję, a następnie kliknąć nad kalendarzem opcję Kopiuj do nowego elementu > Nowa czynność do wykonania.

Tematy pokrewne
Edytowanie pozycji czynności do wykonania
Planowanie przydziału grupowych czynności do wykonania
Delegowanie dostępu do własnej poczty, kalendarza, listy zadań do wykonania oraz listy kontaktów
Wyświetlanie listy zadań w kalendarzu
Kalendarz i lista zadań