POCZTA
Możliwość odwołania wiadomości jest przydatna w sytuacji, gdy wiadomość została wysłana pomyłkowo lub konieczna jest jej edycja i ponowne wysłanie.
1. Otwórz pocztę i widok Wysłane.
2. Wybierz wiadomość.
3. Kliknij przycisk Odwołaj wiadomość znajdujący się nad listą wiadomości. Jeśli ten przycisk nie jest wyświetlany, oznacza to, że administrator Domino® wyłączył powyższą funkcję.
4. Jeśli wiadomość została wysłana do wielu odbiorców, zaznacz ich, aby odwołać tą wiadomość u każdego z odbiorców.
5. (Opcjonalne) Aby odwołać wiadomość u adresata, który już ją otworzył lub przeglądał, wybierz opcję Odwołaj wiadomość, nawet jeśli została przeczytana.
6. (Opcjonalne) Aby wyłączyć opcję przesyłania raportów o statusie odwołania, usuń zaznaczenie opcji Wyślij raport statusu odwołania dla każdego adresata. Raporty o stanie odwołania potwierdzają, czy odwołanie wiadomości powiodło się, czy nie.
7. Kliknij przycisk OK.
Uwaga: Aby funkcja odwoływania wiadomości działała, zarówno użytkownik, jak i adresat wiadomości muszą używać wersji 8 szablonu aplikacji poczty elektronicznej (Mail8.ntf) na serwerze Domino 8. Ponadto adresat wiadomości w podstawowych preferencjach poczty elektronicznej musi mieć wybraną opcję Zezwalaj innym osobom na odwoływanie wiadomości wysłanych do mnie.
Wskazówka: Informacje na temat opcji zapisywania wszystkich wysyłanych wiadomości w widoku Wysłane zawiera sekcja Zmiana sposobu zapisywania wysyłanej poczty elektronicznej.
Tematy pokrewne Wysyłanie wiadomości Usuwanie, kasowanie lub śledzenie wiadomości z widoku Wysłane