ZABEZPIECZANIE DANYCH


Dodawanie użytkowników do listy praw dostępu i ustawianie poziomu dostępu
Tylko użytkownik bazy danych z uprawnieniami menedżera może dodać użytkownika z listy kontroli dostępu.

1. Otwórz bazę danych.

2. Kliknij opcję Plik > Aplikacja > Kontrola dostępu.

3. Kliknij opcję Podstawowe, a następnie kliknij przycisk Dodaj.

4. Wprowadź nazwę osoby, serwera lub grupy, której chcesz przyznać prawa dostępu, a następnie kliknij przycisk OK.


5. Sprawdź, czy dodany użytkownik został zaznaczony na liście użytkowników, a następnie z listy Typ użytkownika wybierz użytkownika, serwer lub grupę.

6. Z listy Poziom dostępu wybierz poziom praw dostępu, które chcesz przydzielić użytkownikowi. Więcej informacji na temat poziomów dostępu i uprawnień użytkowników można znaleźć w sekcjach Poziomy dostępu do bazy danych oraz Dodatkowe uprawnienia dotyczące listy kontroli dostępu.

7. Aby przypisać prawa dostępu do innych nazw, powtarzaj czynności opisane w punktach 3 - -6.

Uwaga: Wszystkie listy praw dostępu muszą zawierać co najmniej jednego użytkownika z prawami dostępu na poziomie Menedżera.

Tematy pokrewne
Lista praw dostępu
Poziomy dostępu do bazy danych
Dodatkowe uprawnienia na liście praw dostępu
Zmienianie nazwy użytkownika na liście praw dostępu
Kasowanie użytkowników z listy praw dostępu