KALENDARZ I LISTA ZADAŃ
Kiedy do konferencji są dodawane dodatkowe osoby zaproszone, wcześniej zaproszone osoby nie są informowane o nowych uczestnikach, chyba że do konferencji zostały wprowadzone dodatkowe zmiany.
1. W kalendarzu otwórz pozycję dotyczącą konferencji lub ogłoszenia o zdarzeniu.
2. Kliknij opcję Dodaj osoby zaproszone.
3. Wykonaj jedną z następujących czynności:
Zaproszone osoby, których zaangażowanie jest określone jako Wymagane i Opcjonalne, otrzymują powiadomienia zawierające opcje odpowiedzi, takie jak Akceptuj i Odrzuć. Jeśli ustawiono w programie planującym sugerowanie godzin konferencji, będzie on nadawał wyższy priorytet czasowi wolnemu osób zaproszonych z opcją wymagane, niż czasowi wolnemu osób zaproszonych opcjonalnie. Zaproszone osoby, których zaangażowanie jest określone jako Do wiadomości, otrzymują powiadomienia, które nie zawierają opcji odpowiedzi, jednak pozwalają na dodanie konferencji do kalendarza. Nazwy zaproszonych osób otrzymujących powiadomienia Do wiadomości nie są widoczne dla innych zaproszonych osób.
Tematy pokrewne Zmienianie harmonogramu i anulowanie lub potwierdzanie zaproszenia na konferencję Wysyłanie wiadomości do osób zaproszonych na konferencję Odpowiadanie na proponowaną zmianę zaproszenia na konferencję Sprawdzanie odpowiedzi na zaproszenia na konferencję Usuwanie zaproszonych osób z konferencji