WYSZUKAJ
Aby można było wyszukiwać w aplikacji z wykorzystaniem warunków, musi ona mieć indeks pełnotekstowy.
Po dodaniu warunku do zapytania jest on wyświetlany w polu Szukaj jako „token”. Aby zmodyfikować warunek w polu Szukaj, należy dwukrotnie kliknąć znacznik w celu wyświetlenia okna dialogowego warunku. Aby usunąć warunek, należy kliknąć znacznik w celu wybrania warunku, a następnie nacisnąć klawisz Delete.
Aby dodać warunek do zapytania, wykonaj następujące kroki:
1. Otwórz widok aplikacji do przeszukania.
2. Kliknij opcję Widok > Szukaj w tym widoku.
3. W formularzu Szukaj w widoku kliknij trójkąt Więcej.
4. Kliknij jeden z następujących przycisków, aby określić wybrany warunek wyszukiwania:
6. (Opcjonalne) Określ inne opcje zapytania, na przykład:
8. Kliknij przycisk Szukaj.
9. (Opcjonalne) Klikając przycisk Zapisz, można zachować zapytanie w celu późniejszego użycia. Za pomocą przycisku Załaduj wyszukiwanie można odtworzyć zapisane zapytanie i ponownie go użyć.
Tematy pokrewne Tabela warunków wyboru dokumentów Tworzenie indeksu pełnotekstowego i zarządzanie nim