DOSTOSOWYWANIE STRONY GŁÓWNEJ


Definiowanie serwera administracyjnego dla bazy danych
Jeśli dla bazy danych zostanie zdefiniowany serwer administracyjny, nazwy znajdujące się na liście praw dostępu (oraz pola Czytelnicy i Autorzy) będą aktualizowane przez proces administracyjny tego serwera, ponieważ ich aktualizacja odbywa się w produkcie IBM® Lotus® Domino® Directory serwera.

Serwer administracyjny bazy danych, którego nazwa znajduje się na liście praw dostępu, jest oznaczony kluczem wyświetlanym obok nazwy. Jeśli nie wiadomo, który serwer ma zostać oznaczony na liście praw dostępu jako serwer administracyjny, należy skontaktować się z administratorem.

1. Sprawdź, czy typem dostępu użytkownika na liście praw dostępu do bazy danych jest Menedżer.

2. Otwórz bazę danych.

3. Kliknij opcję Plik > Aplikacja > Kontrola dostępu.

4. Kliknij opcję Zaawansowane.

5. W obszarze Serwer administracyjny wybierz opcję Serwer.

6. Wybierz serwer z listy Serwer lub wprowadź jego nazwę hierarchiczną w polu Serwer.

7. Z listy Działanie wybierz jedną z poniższych opcji:

Więcej informacji na temat pól Nazwy, Czytelnicy i Autorzy można znaleźć w systemie pomocy programu IBM Lotus Domino Designer 8.

Tematy pokrewne
Zaawansowane ustawienia listy praw dostępu