POCZTA
Usunięte wiadomości pozostają w folderze Kosz przez okres wyznaczony na stronie Ogólne preferencji poczty lub do momentu bezpośredniego usunięcia ich z folderu Kosz. Taka forma usuwania umożliwia przywracanie wiadomości, w przypadku usunięcia ich przez pomyłkę.
Uwaga: Jeśli po kliknięciu opcji Działania > Więcej > Preferencje nie widać na stronie Ogólne opcji Usuń dokumenty z folderu Kosz po, organizacja prawdopodobnie zmodyfikowała projekt aplikacji pocztowej. Do wyczyszczenia folderu Kosz może być konieczne ustawienie odpowiedniej preferencji. W razie potrzeby należy poprosić o pomoc administratora.
Usuwanie wiadomości lub dyskusji
1. W dowolnym folderze lub widoku (za wyjątkiem folderu Kosz) zaznacz co najmniej jedną wiadomość lub konwersację, którą chcesz usunąć.
2. Kliknij opcję Edycja > Usuń. Program Notes® przeniesie elementy do folderu Kosz, usuwając je z innych folderów i widoków w aplikacji poczty.
Wskazówka: Aby usunąć wiadomość z folderu, nie usuwając jej z aplikacji poczty, należy zaznaczyć wiadomość i kliknąć opcję Czynności > Folder > Usuń z folderu.
Obsługa wiadomości w folderze Kosz
Wiadomości są wyświetlane w folderze Kosz, do momentu ich trwałego usunięcia. Można je usunąć z folderu Kosz i przywrócić do pierwotnego folderu lub widoku, z którego zostały usunięte.
1. W panelu nawigacyjnym poczty kliknij opcję Kosz.
2. (Opcjonalne) Aby operować tylko na niektórych wiadomościach, należy je zaznaczyć.
3. Wykonaj jedną z następujących czynności: