PRACA Z DOKUMENTAMI PROGRAMU NOTES
Sekcję można utworzyć tylko w polu tekstu formatowanego (w polu, w którym można umieszczać tekst, obiekty, pliki załączników i obrazy).
Aby otworzyć zwiniętą sekcję, należy kliknąć trójkąt lub pokrętło wyświetlone z lewej strony zwiniętej sekcji.
1. Przełącz dokument w tryb edycji.
2. Zaznacz akapity, które mają być zwinięte.
3. Kliknij opcję Utwórz > Sekcja. Domyślnie w programie Notes tytułem sekcji jest pierwszy wiersz pierwszego akapitu.
4. (Opcjonalne) Kliknij sekcję, a następnie kliknij opcję Sekcja > Właściwości sekcji.
5. Wykonaj dowolne z zadań opisanych w poniższej tabeli, aby dostosować sekcję.
2. W polu Tytuł zaznacz tekst i wpisz nowy tytuł. Kliknij znacznik w polu wyboru, aby zapisać ustawienia.
Uwaga: W tytułach sekcji nie należy używać znaków powrotu karetki, obszarów aktywnych ani przycisków.
Uwaga: Aby w tytule użyć formuły, wybierz opcję Formuła, a następnie dodaj formułę w polu Tytuł, lub kliknij opcję Okno formuły i dodaj formułę w tym miejscu.
2. W sekcji Krawędzie w polu Styl wybierz odpowiedni styl ramki.
3. Wybierz kolor ramki w polu Kolor.
Uwaga: Kolory można dostosowywać przy użyciu kołowego, kolorowego przycisku, znajdującego się w prawym górnym rogu rozwijanego pola Kolor.
2. Dla dowolnego stanu dokumentu (np. stanu Przeglądany) wybierz dowolną z następujących opcji:
2. Zaznacz opcję Ukryj tytuł przy rozwinięciu.
2. Zaznacz opcję Gdy dokument nie jest przeglądany, wyświetlaj go jako tekst.
2. Kliknij opcję Edycja > Wytnij.
3. Kliknij miejsce, gdzie sekcja ma być wstawiona.
4. Kliknij opcję Edycja > Wklej.
2. Kliknij opcję Sekcja > Usuń sekcję.
2. Kliknij opcję Edycja > Usuń.
Tematy pokrewne Edytowanie dokumentów: Przełączanie dokumentu w tryb edycji Otwieranie odsyłaczy, przycisków, obszarów aktywnych i sekcji