POCZTA


Tworzenie lub edytowanie zestawu kryteriów archiwizacji
Istnieje możliwość utworzenia i edytowania zestawu kryteriów sterujących sposobem archiwizowania poczty i miejscem jej przechowywania.

W oknach dialogowych Utwórz kryteria archiwizowania i Edytuj kryteria archiwizowania można określić sposób obsługi dokumentów w bieżącej aplikacji, przez wybrany zestaw kryteriów.

Uwaga: Przegląd procesu archiwizowania własnej poczty przedstawiono w temacie Archiwizacja wiadomości pocztowych w celu zwolnienia miejsca na dysku.

1. Otwórz aplikację do archiwizacji (na przykład pocztę).

2. Kliknij opcję Działania > Archiwizuj > Ustawienia > Ogólne.

3. Kliknij kartę Ogólne, a następnie określ komputery, na których uruchamiany jest proces archiwizacji, oraz te, na których przechowywane są archiwa.

4. Kliknij opcję Kryteria.

5. Kliknij opcję Utwórz lub Edytuj. Zostanie otwarte okno dialogowe Tworzenie kryteriów archiwizacji lub okno Edycji kryteriów archiwizacji.

6. Wprowadź lub zmień nazwę swojego osobistego zestawu kryteriów.

7. Kliknij opcję Kryteria wyboru, aby wybrać dokumenty, które mają być archiwizowane. Dokumenty można archiwizować na poniższe sposoby:


8. Ustaw opcje czyszczenia pliku aplikacji, wykonując jedną z poniższych czynności:
9. Jeśli w kroku 8 wybrano zarówno archiwizację, jak i usuwanie dokumentów, wybierz jedną z poniższych opcji:

Opcje usuwania
OpcjaOpis
Usuń zarchiwizowane dokumenty z tej aplikacjiUstawienie to powoduje usunięcie całych dokumentów bez zmiany ich zawartości.
Zmniejsz wielkość dokumentów w tej aplikacjiUstawienie to optymalizuje zawartość dokumentów, nie usuwając ich. Teraz można:
    • Usuń załączniki, pozostaw podsumowanie. W podsumowaniu zachowywane są podstawowe pola na przykład w poczcie, pozostaje temat wiadomości.
    • Usuń załączniki, pozostaw podsumowanie i 40KB. Większość wiadomości pocztowych zawiera mniej niż 40 kB tekstu sformatowanego, więc opcja ta zmniejsza objętość możliwie najmniejszej liczby dokumentów.

10. Kliknij przycisk OK.

11. Teraz można ustawić harmonogram archiwizowania lub ręcznie uruchomić archiwizowanie.

Tematy pokrewne
Archiwizacja wiadomości pocztowych w celu zwolnienia miejsca na dysku