POCZTA


Wyszukiwanie wiadomości pocztowych
Wyszukanie konkretnej wiadomości w aplikacji pocztowej może być realizowane poprzez wyszukiwanie nadawcy w widoku lub w folderze albo poprzez wyszukiwanie słów w tematach lub w treści wiadomości.

Wyszukiwanie nadawcy

1. W okienku nawigacji poczty kliknij opcję Wszystkie dokumenty lub kliknij widok albo folder, w którym powinna znajdować się wiadomość.

2. Kliknij nagłówek kolumny Kto, aby uporządkować wiadomości alfabetycznie według nadawców.

3. Rozpocznij wpisywanie nazwy nadawcy, aby otworzyć okno dialogowe Rozpoczyna się od. Możesz wpisać część lub całą nazwę nadawcy.

4. Kliknij przycisk Szukaj. Program Notes® zaznaczy pierwszą wiadomość od nadawcy, którego nazwa rozpoczyna się od wpisanych znaków.

Wyszukiwanie słów w tematach wiadomości

1. W okienku nawigacji poczty kliknij opcję Wszystkie dokumenty lub kliknij widok albo folder, w którym powinna znajdować się wiadomość.

2. Kliknij temat dowolnej wiadomości, aby przełączyć się do widoku lub folderu.

3. Wybierz opcję Edytuj > Znajdź/zamień.

4. Wpisz szukane słowo lub słowa i kliknij opcję Znajdź następny. Przy każdym kliknięciu opcji Znajdź następny podświetlana jest następna wiadomość w widoku lub folderze, która zawiera w temacie poszukiwane słowo lub słowa.

Wyszukiwanie słów w treści wiadomości

1. W okienku nawigacji poczty kliknij opcję Wszystkie dokumenty lub kliknij widok albo folder, w którym powinna znajdować się wiadomość.

2. Upewnij się, że aplikacja pocztowa jest indeksowana pełnotekstowo.


3. Kliknij opcję Widok > Szukaj w tym widoku, aby uaktywnić pasek wyszukiwania.

4. Wpisz szukane słowo lub słowa w polu Wyszukaj.

5. Kliknij przycisk Szukaj.

Wskazówka: Więcej informacji o wyszukiwaniu zaawansowanym można znaleźć w temacie Wyszukiwanie w aplikacji dokumentów zawierających określony tekst.

Tematy pokrewne
Jakiego typu składni wyszukiwania należy użyć?
Wskazówki dotyczące wyszukiwania