KONTAKTY


Tworzenie grup na podstawie otrzymanych wiadomości e-mail
Użytkownik może utworzyć grupę na podstawie otrzymanej wiadomości, otrzymanego zaproszenia na konferencję lub przypisanej czynności do wykonania.

1. Wybierz wiadomość, zaproszenie lub czynność do wykonania.

2. W menu Działanie kliknij opcję Działania > Więcej > Dodaj odbiorców do grupy kontaktów.

3. Podaj nazwę nowej grupy określającą jej przeznaczenie lub ogólny charakter, na przykład Moja załoga.

4. W polu Typ grupy pozostaw wybraną opcję Tylko poczta.

5. (Opcjonalne) Aby usunąć nazwę z listy adresowej, usuń znacznik wyboru znajdujący się przed nazwiskiem danej osoby na liście Członkowie.

6. Kliknij przycisk OK.

Wskazówka: Można również utworzyć grupę bezpośrednio z poziomu otwartej wiadomości e-mail, zaproszenia na konferencję lub czynności do wykonania.

Tematy pokrewne
Dodawanie grup do kontaktów
Korzystanie z grup