HISTORIA ROZMÓW SIECIOWYCH


Przeglądanie historii współpracy
Użytkownik może przeglądać historię współpracy z jednym z kontaktów na podstawie wiadomości e-mail, zapisów rozmów sieciowych (jeśli zostały zachowane) i współużytkowanych dokumentów.

Historia współpracy obejmuje wszystkie formy interakcji z wybranym kontaktem prowadzonej w okresie ostatnich dwóch tygodni.


Kroki procedury wyświetlania historii współpracy
MiejsceKroki
Dowolny widok1. Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę użytkownika.

2. W menu kontekstowym (wyświetlanym prawym przyciskiem myszy) nazwa pojawi się u góry listy. Kliknij nazwę, a następnie kliknij opcję Wyświetl historię współpracy.

Widok Kontakty1. Kliknij nazwę, aby ją wybrać.

2. Kliknij strzałkę obok ikony Rozmowa sieciowa, a następnie kliknij opcję Wyświetl historię współpracy.



Tematy pokrewne
Przeglądanie ostatnich kontaktów