ZABEZPIECZANIE DANYCH
1. Kliknij opcję Plik > Zabezpieczenia > Zabezpieczenia użytkownika (użytkownicy systemu Macintosh OS X: Lotus Notes > Zabezpieczenia > Zabezpieczenia użytkownika).
2. Kliknij kolejno Tożsamość użytkownika > Dane osobowe użytkownika, a następnie w sekcji Nazwy użytkownika programu Notes® kliknij przycisk Zmiany nazwy.
3. Kliknij przycisk Wyślij wiadomość.
4. W oknie dialogowym Zmiana nazwy użytkownika wprowadź nową żądaną nazwę, a następnie kliknij przycisk OK.
5. W polu Do wprowadź nazwę administratora . Jeśli użytkownik nawiązał połączenie z siecią, nazwa administratora może być domyślnie wyświetlona w polu Do. Aby odszukać odpowiednią nazwę w katalogu Domino® lub aplikacji Kontakty, kliknij przycisk Adres.
6. W polu Wiadomość określ zmianę nazwy, której dotyczy wniosek.
7. (Opcjonalne) Zaszyfruj lub podpisz wiadomość e-mail, zaznaczając pole wyboru Szyfruj lub Podpisz.
8. Kliknij przycisk Wyślij.
9. W oknie dialogowym Zmiany nazw programu Notes wykonaj jedną z następujących czynności: