ELEMENTY PROGRAMU LOTUS NOTES


Uzyskiwanie pomocy
Istnieje możliwość uzyskania pomocy dotyczącej wykonywanych zadań. Dostępny jest również kompletny system pomocy, który obejmuje wszystkie obszary programu IBM® Lotus Notes®.

W programie IBM Lotus Notes można uzyskać następujące rodzaje pomocy:


Pomoc kontekstowa jest dostępna w większości obszarów programu Lotus Notes, między innymi w oknach dialogowych i oknach właściwości. Aby ją wyświetlić, należy nacisnąć klawisz F1, wybrać opcję Pomoc > Pomoc kontekstowa lub kliknąć znak zapytania w dowolnym oknie dialogowym lub oknie właściwości.

Aby wyświetlić całą dostępną pomoc, należy wybrać z menu głównego opcję Pomoc > Tematy pomocy.

Po wyświetleniu okna systemu pomocy można użyć opcji Spis treści, Indeks lub Szukaj w celu wyszukania określonego tematu. Można także skorzystać z systemu pomocy innego produktu wchodzącego w skład pakietu Lotus Notes (na przykład programu IBM Lotus® Domino® Designer podczas pracy w programie Lotus Notes). W tym celu należy wybrać odpowiednią pozycję z menu Działania w oknie Pomoc.

Uzyskiwanie pomocy, gdy system pomocy nie jest dostępny

W przypadku braku lokalnej kopii systemu pomocy po wybraniu polecenia Pomoc w programie Lotus Notes zostanie uruchomiony system pomocy na serwerze pocztowym. Po wybraniu opcji Szukaj należy sprawdzić, czy na pasku wyszukiwania znajduje się zielone kółko i słowo Zaindeksowane. Jeśli nie, należy zwrócić się do administratora serwera z prośbą o utworzenie indeksu pełnotekstowego dla systemu pomocy.

Jeśli podczas próby otwarcia pomocy zostanie wyświetlony komunikat „Pliki pomocy są niedostępne”, należy poprosić administratora Domino o dodanie plików pomocy do serwera poczty użytkownika.

Tematy pokrewne
Elementy programu Lotus Notes