KONTAKTY


Korzystanie z grup
Oprócz używania utworzonych w kontaktach grup w celu wysyłania poczty e-mail, można również edytować grupy i wykonywać inne użyteczne zadania z poziomu widoku Kontakty > Grupy.


Czynności zarządzania grupami
ZadanieCzynność
Edytowanie grupyWybierz grupę i kliknij przycisk Edytuj.
Alfabetyczne sortowanie nazw na liście pocztowej1. Wybierz grupę i kliknij przycisk Edytuj.

2. Kliknij przycisk Sortuj listę członków.

Usuwanie grupy1. Wybierz grupę.

2. Kliknij przycisk Usuń.

3. Grupa została przeniesiona do widoku Kosz. Przejdź do tego widoku i kliknij opcję Opróżnij kosz, aby usunąć pozycję z pliku kontaktów.

Planowanie spotkania z osobami należącymi do grupyWybierz lub otwórz grupę i kliknij przycisk Zaplanuj konferencję. Przycisk Zaplanuj konferencję
Rozmowa sieciowa z członkiem grupy1. Kliknij dwukrotnie grupę.

2. Kliknij ikonę Rozmowa.

3. Wybierz co najmniej jednego członka grupy, po czym kliknij przycisk OK.

4. W oknie dialogowym Rozpoczynanie spotkania bezpośredniego kliknij opcję Wyślij.

Tematy pokrewne
Planowanie konferencji lub powiadomienia o zdarzeniu
Korzystanie z grupy podczas adresowania wiadomości