|
|
Zmiana ilości dni wyświetlanych jednocześnie w kalendarzu
| Należy kliknąć strzałkę obok karty Dzień, Tydzień lub Miesiąc w górnej części kalendarza, a następnie kliknąć opcję dnia (Jeden dzień lub Dwa dni), opcję tygodnia (Jeden tydzień, Jeden tydzień roboczy, Dwa tygodnie lub Dwa tygodnie robocze) albo opcję miesiąca (Jeden miesiąc lub Jeden miesiąc roboczy).
Aby zmienić pierwszy dzień wyświetlany w widokach tygodnia i miesiąca kalendarza, należy się zapoznać z tematem Zmiana regionalnych preferencji kalendarza w sekcji czynności pokrewnych poniżej. |
Podgląd wybranej pozycji kalendarza
| Należy kliknąć opcję Podgląd w dolnej części kalendarza.
Aby ukryć panel podglądu, należy ponownie kliknąć opcję Podgląd. |
Wyświetlanie obiektów zastępczych dla powiadomień o konferencjach, na które użytkownik nie udzielił jeszcze odpowiedzi
| Kliknij opcję Plik > Preferencje, kliknij sekcję Kalendarz i zadania do wykonania, kliknij opcję Wyświetlanie, kliknij opcję Widoki, a następnie wybierz opcję Wyświetl nowe (nieprzetworzone) powiadomienia.
Obiekty zastępcze nowych powiadomień o konferencjach, zwane również cieniami konferencji, są w kalendarzu domyślnie wyświetlane jako nieaktywne i nie są zaliczane do czasu zajętego w harmonogramie czasu wolnego. |
Wyświetlanie tylko określonych rodzajów pozycji
| Należy kliknąć opcję Filtruj według w górnej części kalendarza, a następnie kliknąć metodę filtrowania.
Na przykład można kliknąć opcję Przewodniczący, aby wyświetlić tylko konferencje prowadzone przez określoną osobę albo opcję Typ, aby wyświetlić tylko terminy. |
Wyświetlanie odwołanych konferencji
|
Kliknij opcję Plik > Preferencje, kliknij sekcję Kalendarz i zadania do wykonania, kliknij opcję Wyświetlanie, kliknij opcję Widoki, wybierz opcję Automatycznie przetwarzaj anulowane konferencje, a następnie wybierz opcję Pokaż w kalendarzu jako anulowane.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie działań
|
Należy kliknąć opcję Moje kalendarze w panelu Widoki nawigatora kalendarza i zaznaczyć lub anulować zaznaczenie pola wyboru obok nazwy zestawu działań.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie innych kalendarzy
|
Należy kliknąć opcję Moje kalendarze w panelu Widoki nawigatora kalendarza i zaznaczyć lub anulować zaznaczenie pola wyboru obok nazwy kalendarza.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie czynności do wykonania
|
Kliknij opcję Plik > Preferencje, kliknij sekcję Kalendarz i zadania do wykonania, kliknij opcję Wyświetlanie, kliknij opcję Widoki, a następnie zaznacz lub wyczyść opcję Wyświetlaj pozycje czynności do wykonania.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie przedziałów czasu, zmiana okresu przedziału czasu lub zmiana sposobu wyświetlania przedziału czasu
|
Więcej informacji zawiera temat Zmiana sposobu wyświetlania przedziału czasu w sekcji czynności pokrewnych poniżej.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie liczby dni, tygodni lub miesięcy pozostałych do końca roku widocznych w dolnej części kalendarza
|
Należy kliknąć opcję Pokaż w górnej części kalendarza i wybrać lub anulować wybór opcji Stopka kalendarza. Aby zmienić format stopki, należy kliknąć strzałkę na końcu stopki i wybrać jako format Dzień, Tydzień lub Miesiąc.
|
Zmiana koloru dla typu pozycji
|
Kliknij opcję Plik > Preferencje, kliknij sekcję Kalendarz i zadania do wykonania, kliknij kartę Kolory, a następnie określ kolory tła i tekstu dla danego typu pozycji.
|
Wyświetlanie kalendarza jako listy pozycji
|
Więcej informacji zawiera temat Wyświetlanie kalendarza jako listy w sekcji czynności pokrewnych poniżej.
|
Wyświetlanie lub ukrywanie podsumowania pozycji
| Należy kliknąć opcję Formatowanie w górnej części kalendarza, a następnie kliknąć opcję Podsumuj. |
Dostosowywanie wierszy i kolumn kalendarza
| Należy kliknąć opcję Widok na pasku menu, a następnie kliknąć opcję Dostosuj ten widok.
Na przykład można zwiększyć szerokość wybranych kolumn lub zmniejszyć wielkość wszystkich wierszy kalendarza. |