POCZTA


Przywracanie lub usuwanie zarchiwizowanych dokumentów
W aplikacji archiwum można odtworzyć dokumenty w aplikacji, z poziomu której zostały zarchiwizowane, lub można je usunąć trwale.

Odtwarzanie zarchiwizowanych dokumentów

Z poziomu aplikacji archiwum można odtwarzać pełne (niezredukowane) dokumenty. Więcej informacji o zredukowanych dokumentach można znaleźć w temacie Tworzenie lub edytowanie zestawu kryteriów archiwizacji.

1. Na panelu nawigacyjnym aplikacji kliknij opcję Archiwizuj, a następnie wybierz dowolny zestaw kryteriów. Zostanie otwarta aplikacja powiązana z określonym zestawem.

2. Wybierz dokumenty, które mają zostać pobrane.

3. Kliknij opcję Edycja > Kopiuj lub Edycja > Wytnij.

4. Otwórz aplikację i widok lub folder, w którym mają zostać umieszczone odtwarzane zarchiwizowane dokumenty.

5. Kliknij opcję Edycja > Wklej, aby odtworzyć zarchiwizowane dokumenty.

Usuwanie zarchiwizowanych dokumentów

1. Na panelu nawigacyjnym aplikacji kliknij opcję Archiwizuj, a następnie wybierz dowolny zestaw kryteriów. Zostanie otwarta aplikacja powiązana z określonym zestawem.

2. Wybierz dokumenty, które mają zostać usunięte.

3. Kliknij przycisk Usuń.

Uwaga: Aby zobaczyć efekty usuwania, należy kliknąć opcję Widok > Odśwież.

Wskazówka: Archiwizację można skonfigurować w taki sposób, aby dokumenty były usuwane po upływie określonego czasu. W tym celu należy skonfigurować zestaw kryteriów archiwizacji dla aplikacji archiwum i wybrać opcję Wyczyść tę aplikację bez archiwizowania

Tematy pokrewne
Archiwizacja wiadomości pocztowych w celu zwolnienia miejsca na dysku
Uruchamianie archiwizacji
Usuwanie wiadomości e-mail