POCZTA
Odtwarzanie zarchiwizowanych dokumentów
Z poziomu aplikacji archiwum można odtwarzać pełne (niezredukowane) dokumenty. Więcej informacji o zredukowanych dokumentach można znaleźć w temacie Tworzenie lub edytowanie zestawu kryteriów archiwizacji.
1. Na panelu nawigacyjnym aplikacji kliknij opcję Archiwizuj, a następnie wybierz dowolny zestaw kryteriów. Zostanie otwarta aplikacja powiązana z określonym zestawem.
2. Wybierz dokumenty, które mają zostać pobrane.
3. Kliknij opcję Edycja > Kopiuj lub Edycja > Wytnij.
4. Otwórz aplikację i widok lub folder, w którym mają zostać umieszczone odtwarzane zarchiwizowane dokumenty.
5. Kliknij opcję Edycja > Wklej, aby odtworzyć zarchiwizowane dokumenty.
Usuwanie zarchiwizowanych dokumentów
2. Wybierz dokumenty, które mają zostać usunięte.
3. Kliknij przycisk Usuń.
Uwaga: Aby zobaczyć efekty usuwania, należy kliknąć opcję Widok > Odśwież.
Wskazówka: Archiwizację można skonfigurować w taki sposób, aby dokumenty były usuwane po upływie określonego czasu. W tym celu należy skonfigurować zestaw kryteriów archiwizacji dla aplikacji archiwum i wybrać opcję Wyczyść tę aplikację bez archiwizowania
Tematy pokrewne Archiwizacja wiadomości pocztowych w celu zwolnienia miejsca na dysku Uruchamianie archiwizacji Usuwanie wiadomości e-mail